Update

Hallåj :o)

Nu var det längesen jag skrev här igen.
Har nästan glömt bort denna jag.

Jahapp, har inte hänt mycket dom senaste dagarna.
Sitter  för det mesta bara hemma :(
Sover till 1 halv 2 på dagarna är uppe till 3 - 4 på nätterna. Fan det här går inte.
Måste försöka vända på dygnet.

Tur att Patrik ska på adecco möte imorn han ska vara där 9 så då lär man väl vakna tidigt. Och sen går det väl inte somna om.
Och då hoppas jag att jag blir trött lite tidigare än 3 på natten. Haha.

Hmm. Idag gjorde jag biffar. (själv) Gott blev det :) med kokt potatis gräddsås och lingonsylt.
Vart biffar kvar så dom får jag ta och frysa in, tur det nu när man är fattig. Hahaha.

Får väl inge pengar förrän nästa vecka då. Annars vet jag inte vad jag gör :S

Jaja. Nu ska jag ta mig en kakbit och mjölk :)

Vad ska man hitta på ikväll då?
Inget som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Helloooo!!!

2009-02-12 @ 10:05:33
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0