Tråkigt

Jahapp, då sitter jag här igen då.
Har så tråkigt, Patrik åkte till Jonas. Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Plus att vi har ätit lunch idag också. Tror jag inte vi har gjort nån gång här hemma.
Har ju aldrig hunnit med det förut.
Men idag så klev vi ju upp tidigt. Vi var på ICA och handlade, köpte färdig fiskgratäng i dillsås med potatismos.
Trodde absolut inte att det skulle vara gott. För jag har aldrig vart förtjust i fiskgratäng.
Men den var väldigt, väldigt god.
Så den blir det fler gånger :) och den var ju billig också :)

Imorgon ska jag och Patrik till Jonas & Jossan. Dom har tydligen förlovat sig. Trevligt :)
Så vi ska väl ut och ta oss några öl imorn :)

Hmm, vad ska jag hitta på?
Har nästan lust att gå ut och gå. Men det är tråkigt själv :(
Ne det blir väl tv eller sims :) Det är riktigt kul faktiskt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0