Jahapp

Nu sitter vi hemma bara som vanligt.
Man har ju aldrig något att göra nuförtiden :(
Ge mig ett jobb NÅGON! Det är så tråkigt utan.
Dagarna blir så enformiga....
Fast idag har vi iaf varit in till stan en sväng, köpte linser och öl som vanligt.

Igår färgade jag håret. Gjorde det själv och det blev rätt hyfsat. Ser mycket bättre ut nu än med det där gröna :(
Men jag vill vara blond. Tycker inte riktigt att jag passar i brunt. Fast jag får väl vänja mig så länge jag bor här.
Sen blir det blondt igen :D
Ikväll blir vi bara hemma ( som vanligt) tänkte kika på the pacifier ikväll. Kommer inte ihåg om jag sett den än.
Men det har jag säkert.

Ne nu ska jag spela lite på blip. Haha. Jag är tråkig :)


Så här blev mitt hår


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hej karro.. joo då jag jobbar på sunfab fram tills den 29 maj, spelar fotboll i ström, och bor med Mårten i ett hus i harmånger:) vad gör du själv?

2009-03-27 @ 15:00:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Karro

Okej på det viset.:) jag sitter hemma och är arbetslös :( det måste va det tråkigaste som finns. haha

2009-03-31 @ 15:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0