Huu.

Ojdå, mycket längesedan jag var in och skrev några rader här :)
Men jag har ju inte haft så mycket tid med bloggande på sista tiden.

Jag jobbar och sliter dag ut & dag in.

Jag kommer ändå inte på nå vettigt att skriva här.
Har jobbat idag. Gjorde 4 smörgåstårtor som skulle iväg på catering.
Sen slutade jag. Härligt att få några timmar ledigt så man kan göra nåt på dagarna.
Då for jag, Patrik, Pontus & Emilia in på marknaden.
Har ju inte hunnit dit på fredag & lördag.
Men jag hade kunnat strunta i det helt.
Men strumpor köpte jag i alla fall.

Jag tycker inte om marknaden längre. Jag blir helt yr i skallen av allt folk. Usch!
Och det säljs alltid samma saker på samma ställe varje år.
Ne nån förändring skulle det vara tycker jag.

Fy! Nog med marknads prat nu!

Hej då!



Kommentarer
Postat av: Linda

Heeej :D wow :D du har skrivit ett inlägg :P

fast det var ju ett tag sedan men ändå , jag har inte sett det!! hihi

Jaha så du köpte strumpor du också på marknaden!! 12 par för 100kr tro? det gjorde jag :D

guud vilka söta å fina strumpor det var .. hih

Hoppas allt e bra med dig gumman.

PUSS

2009-09-16 @ 18:13:16
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Linda

Yes snart kommer lill plutten :) hihi...

det är sååå spännande.. det kan liksom "hända" vilken dag som helst nu :P

2009-09-21 @ 17:55:14
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Linda

SKRIV I BLOGGEN JÄNTONGA!!!



sv: ja jo det blir nog då.. haha , det sa han till barnmorskan igår också på förlossningen.. hehe!!

Det återstår å se :P

2009-09-21 @ 19:37:32
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0