Tråkigaste bloggen

Ja den tråkigaste bloggen i världen den äger nog jag :)

Var ju ett bra tag sen jag skrev nu. Men det händer inget spännande i mitt liv just nu.
Jag vet inte vad jag ska hitta på egentligen.
Jobb har jag sökt. Men har inte fått nåt svar än.
Men usch nu har jag så tråkigt. Så jag vet inte ens vad jag ska skriva för något.

Men hmm. Jag börjar väl med vad jag gjorde igår då.
 Patrik skulle börja sin dag på bussgods , så vi klev upp halv 8a (händer inte ofta).
Vi åt frukost. Sen åkte han och jobbade.
Får se sen om han får nå jobb där. Hoppas det iaf. Så man får nån inkomst.
Ja sen då? Då duscha jag, gick ut med Leopold en sväng här utanför.
Han är ju så gullig katta. När man frågar om han vill gå ut så tar man fram kopplet och han kommer som om han vore en hund, ställer sig alltid vid dörren överlycklig och jamar :) Haha.

Hmm.. Sen gick vi in gjorde mig i ordning sen kom mamma och hämta mig så vi for och handla i Stamnäs av alla ställen. Haha.

Sen hem igen. Bänka mig framför Tvn.
Sen följde jag med mamma å pappa till stan. Hitta ett nagellack iaf. Sen hem igen. Det är så drygt nu för Patrik börjar halv 9 och slutar halv 6 :( Man tar ju sig ingenstans om man behöver handla. Och tråkigt är det att bara sitta hemma för sig själv och uggla :(

Ja och idag klev jag upp vid 8a kunde inte somna om. Sen har det vart tvn för mig bara.
Och nu datan. USCH! Vilket tråkigt liv.

Ojojoj!
Vart rätt långt det här inlägget :) Haha.
Nu ska jag spela på king lite.
Ha en trevlig dag.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Madde

men inte visste jag att du bloggade :O

2009-04-02 @ 14:17:19
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Karro

hehe. jodå jag har en blogg ja med :) men händer inte ofta att jag skriver i den.

2009-04-02 @ 14:48:41
Postat av: Anonym

Han kanske inte tycker om att vara innekatt!?! katter vill vara ute själv och springa, inte i nå fjantigt koppel.. herregud!!!!! Djurplågeri i min mennig

2009-04-19 @ 12:43:56
Postat av: Karro JL

men de var hårda ord du.

Tänk om man inte vill att katten springer ute själv å blir påkörd. det är fan mer plågeri det!

2009-04-29 @ 12:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0