Vilket väder

Gud vad det snöar ute. Gick hem till mamma och pappa då snöade det ingenting.
Men när jag skulle hem så var det fasiken snöstorm. Blåste som bara den också.
Kallt :(

Haha Maria tycker jag är likt Arne. Helst när jag har snusen i. Men det håller jag inte med om.

Jag vill ha pengar :( Jag vill ha ett jobb.
Men det händer väl inte på ett tag.

Tur att jag har mitt Sims. Får drömma mig bort i den världen ja. Där man får jobb på en gång utan problem.
Skaffar lyxiga hus och möbler och grejer. Hahaha.
Ja det får bli min drömvärld ett tag till :)
Ska nog spela lite nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du på dagarna??Nu var det längesedan du uppdaterade:-)

2009-01-23 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0