Uppe tidigt

Idag klev jag upp halv 10. Var väldigt längesedan.
Men det går inte så bra att sova när dom plogar utanför :(
Åt lite frukost och kollade på Top Model.
Rätt bra det där programmet ändå.
Fast hon som vann allt tyckte jag nästan såg för vanlig ut.
Och bara fejk hela tiden.
Ne den andre skulle vunnit.
Fast hon kanske såg för ovanlig ut för att vinna.

Igår sökte jag för första gången ett jobb.
Hahaha. Det är så man kan skratta.
Men jag tyckte faktiskt det lät lite intressant. :)
Vad tänker jag inte skriva här.

Jaja. Nu ska nog jag och Patrik åka och handla.
 Hej då.

Kommentarer
Postat av: Linda F

ojojoj då läre det ju vara 25 + grader i morgon om du klev upp halv 10:-)

2009-01-20 @ 12:53:12
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha. nej då :) Var rätt skönt att kliva upp den tiden på nåt vis :)

2009-01-20 @ 14:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0