Hellu

Ja nu var det längesedan jag uppdatera :)
Har väl inte hänt så mycket dom här dagarna.
I Onsdags var vi ju hos Jonas och Jossan. Sen gick vi ner så skutan.
Vi hade säkert trevligt. Men jag har problem att minnas saker när jag druckit :/
Ska fasiken sluta dricka. Haha. Man tänker alltid att : nu ska jag då inte dricka mycket. Men när man väl börjat går det inte sluta. Illa.

I går satt vi hemma hela dagen. Vi var som fastklistrad i soffan och kolla på film från typ kl 5 på eftermiddagen till klockan 3 på natten. Haha. Vilket liv man har.

Idag sov man till 1 eller mer, jag minns inte.
Åt frukost. Leo hade inge mat så vi måsta åka till stan och köpa. Man blir ruinerad. Fast inte jag som betala. 175 kr för 1,5 kg mat till katten. USCH!

Sen åkte vi hem och sen på ica och köpte köttfärspaj och ost&skinkpaj.
Det var rätt så gott. Tur att det finns färdiggjort att köpa. (När man inte orkar göra mat ) :D Men fetaostsallad gjorde jag själv. Väldigt gott :)

Ne nu ska jag vänta tills kl blir 10. Var nån film på tvn då. Vad det nu var.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Linda F

vad gör ni ikväll då?

2009-01-24 @ 18:04:48
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0