Blogg

Hejsan.
Nu har även jag skaffat en blogg :)
Får se om jag orkar hålla på med detta nu.
Är inte en sån som sitter och skriver så mycket.
Men det kan ju vara kul att skriva av sig ibland.

Har väl inte så mycket att skriva om idag. Mitt liv är tråkigt just nu.
Sitter hemma hela dagarna. Letar jobb. Men det finns inga :(
Inga för mig i alla fall.
Inga häromkring.
Vet inte ens vad jag vill pyssla med.
Det enda jag kan jobba som är väl servitös, hur det nu stavas.
Men det är ganska tråkigt i längden. Jag vill prova nåt nytt.
Ne jag vill vinna pengar, mycket pengar. Då hade jag vart bekymmerslös i alla fall.
Men det kan man bara drömma om.
Ne nu ska jag göra något.
Men vad vet jag ej. Finns inte så mycket att göra precis.

Kommentarer
Postat av: Linda

trevligt då kan jag ju hålla koll på dig här:-)

2009-01-19 @ 18:16:10
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0