Yes :)

Hellu. Jahaja. Har väl fortfarande inte mycket att skriva. :)
Men igår fick jag iaf besked från a-kassan som jag väntat på sen i Januari. Jag SKA få pengar. Säkert för att jag tjata så mycket på dem.Hihi :) Inte för att det är så mycket men jag är glad ändå eftersom jag inte haft pengar på HUR länge som helst.
Jaja. Vad har hänt de senaste dagarna då? INTE ETT DUGG!!

Sitter och har druckit några öl och vin just nu.
 Tusan! Det är det enda man gör. Jag ska försöka få ett jobb snart. Men det händer väl aldrig. HUR ska man få ett jobb nuförtiden. Det finns ju nästan inga :/ Fan alla företag varslar ju hur många som helst HELA tiden.

Men jaja. Idag fyllde ju Pontus år.
Så igår åkte Patrik och jag in till stan och köpte ett silver örhänge till honom (en ring) Så fort han såg paketet förstod han att det va ett sånt :) Haha. Men glad blev han iaf. Tur var väl det :) Han förtjänar det bästa, lillgossen:)
 Nu ska jag spela lite spel. Min tidsfördrift den senaste månaden. Hej då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0