Det var ett tag sen.

Jo visst, det var ett tag sen jag skrev här nu.
Men det blir ju aldrig av. Fast det finns inte mycket att skriva heller.
Jag sitter som vanligt bara hemma om dagarna.
Man kan inte göra nåt utan pengar känns det som.
Allt blir helt plötsligt tråkigt :(
Jag kommer nog aldrig få pengar från den där jäkla akassan.
Dom har så mycket nu är det svar man får.
Men då kan dom väl för fasen skaffa fler folk då.
Jag blir så less.

Idag håller jag på tvättar. Tråkigt :( Patrik är på adecco möte.
Det kan inte heller va så kul.
Hungrig börjar jag på bli. Men det finns inge att äta.
Ne jag vill inte va så här fattig nå mer. Pontus fyller år på Fredag och han har alltid fått nåt av mig. Men det blir det väl inte i år. Stackarn han som tjatar och är förväntansfull på att han ska få nåt av mig :(

Ne jävla liv säger jag bara.
Inte läre man hitta nå jobb heller.
Hur ska jag få pengar.?

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0