Tråkigt

Som vanligt har jag det ganska tråkigt idag också.
Klev upp kl. 8 och kollade på topmodel, ugly betty å topchef å massa bara.
Egentligen tycker ja inte om sånna program. Men det finns ju absolut inget att göra. Eller kolla på.
Sen har jag suttit vid datan och kollat på H&M om det finns nåt fint till sommaren.
Tror jag ska köpa nåt iaf.
Känns som jag måste. Haha.
Leo har suttit och kikat med mig som vanligt. Han ska alltid sitta med mig :)
 


Ja Gotland blir det till sommaren iaf :D
Det ska bli sååå skönt att få komma bort härifrån!
Helst nu när man ändå bara har suttit hemma sen december och inte gjort ett dugg :(

Nu ska jag kolla lite mer på H&M :)
Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0