Haha

Såg att jag hade fått en kommentar av nån anonym.
Varför vara anonym? Man får väl stå för det man säger.
Men men, Det handlade iaf om lilla Leopold.
Han är en perser, har jag fel om att dom oftast är innekatter?
Och i den familjen han var i före har han alltid vart inne.
Och när jag tog hand om han får han gå ut ganska ofta i koppel.
Även att jag låter han springa ute själv fast han har koppel på sig och jag är ute med han.
Inte faan ser han ut å lida av det iaf.

Men tänk då alla som låter katterna va ute för jämnan, den försvinner, blir påkörd å faan allt, dom har ju sig själv å skylla när katten är ute. Det är väl mer plågeri för katten när den blir påkörd än när den är ute i koppel och man har hand om den!
Åå jag blir så less på sånt där.

Men nog om det nu! haha.
Sitter hemma som vanligt idag. Ska väl åka in på bolage sen.
Även att jag skulle vilja måla om byrån här i datarummet. SVART!
Läste att Linda F målat om sin byrå å det lät som en bra idé tycker ja :) Då får jag iaf nåt att göra när jag har så här tråkigt. Haha.
Men får se hur jag gör. Har en liten plan på hur den skulle sett ut :) Svart å lite vit iaf.

Nu ska ja ta å byta om och gå ner på kiosken och köpa lite snus.
Ha en trevlig dag.

Gullet älskar småkartonger :)
Sötnosen

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha vilken rolig bild! :D Ja, fyyyy! Det var hemskt att köra hem kan jag säga! Jag körde skit sakta, på E4 också :p Eller ja, det gick väl lite fortare där....

2010-01-04 @ 22:49:09
URL: http://josefinejottehine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0