Äppelpaj

Idag har jag vart duktig och gjort en äppelpaj :)
Den blev mycket god :)
Jag älskar smuldegen hihi.

Jag har så ont i min högra fot också :( Jag har inte gjort illa mig där heller.
Så om jag bara sitter i soffan och ska kliva upp så gör det nå så fruktansvärt ONT :(
Det känns som nåt ligger å skaver typ. Bara jag inte har nå glas i den eller nå andra hemskheter.
Fast det har blivit så förr också när jag bara satt i soffan å reste mig.
Vad kan det vara?
Kan knappt gå med foten.
Jag som tänkte ha mina röda klackar ikväll när ja ska parta.

Jag får väl ta "foppa" dojjerna ja. Haha.

Ne nu börjar Ugly Betty snart :D
Jag som hatar serier , men har nu äntligen hitta min favorit. Hahaha.

Ha en trevlig Valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0